29 Temmuz 2009 Çarşamba


Oturmuş koltuğa pencereden bakışıyorum hayatla
Oysa hep,tam pencerenin önünde oturacak yerim olsun istemiştim
Üzeri pötikare desenli kumaşla kaplı olan.
Kucağımda kedim var
Tırnakları yüreğime takıldı
Hastalık kokuyor odam
Aptal duvarlarda kavunlar yetişiyor
Bahçıvanı hacca gitmiş
Tokuşan kadeh sesleriyle
Çakallaşan heykeller,uluyorlar,havlıyorlar
Hani, dedim
Hani kulağımı tıkayacaktın?
Yıpranan ipek hamakta sevişmeye benzemiyor bu
Yanık yastık kokuyor boynun
Kareli defter sayfalarında dilimlendik
Üzerimize kırmızı kalem sosu...
Göremedin içimdeki kızıl saçlı,kırılgan çocuğu
Tiner gibi uyuşturdum beynini.
Bir kaset gibi başa sardın beni.
Kasıklarına kondurduğum buse,iki katı sertlikte döndü
Dilimde kıl,ağzımda o tarifsiz tat
Aklımda tomurcuk tomurcuk sen.
Yine de hesabı isteyecek gücümüz yok.
Yerde muz kabuğu arıyor gözlerim,
Garson gelemesin diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder