24 Temmuz 2009 Cuma

Bu neyin kaos'u?


John,yeni yeni kazandığı parasıyla bir blackberry almayı ihmal etmedi.Bugüne kadar ezik yaşayan John,yeni yeni zenginler dünyasına adım attı.Bu da sosyal hayatını yaşadığı hayat boyunca kısıtlayıp,katlayıp bir kafese koyup, ineklik yaptığı içindi.İlk defa inekliği somut bir hal aldı.Terfi etti ve para geldi.İlk defa inekliğini elinde tutabiliyordu;para. Düşündü bir an "Onca sene hocalarıma yalakalık yaptım da ne oldu? Sadece notlarım yüksekti.Ama ben ne kazandım? Neler kaçırdım? Kimler gidiverdiler yanımdan? Para mıydı hırsım,bugün elimde tutabildiğim? Neydi? Neyi gösterme çabam vardı? Nedendi bunlar? Nedendi daha çok çalışıyor görünmelerim? Kaçıyordum belki de.Kaçtıklarımı bile bilmiyorum.Kaçmam gerekmeyenlerden de kaçtım.Yaşamdan kaçtım.Aileme yaranmak için mi annem ona buna benden bahsetsin diye mi yaptım bunları acaba? Kim bilir? Ben bile bilmem.Yedi cüceler mi bilir ben bilmedikten sonra...Hayır.Ben zenginlerin dünyasına adım atmak için yaptım bunları.Onlar gibi Blackberry kullanmak,plazma televizyonları izlemek,hizmetçilere sahip olmak istedim.Tıpkı annem gibi.Benim ihtiyaçlarımı karşılamak için temizlik yapan annem gibi bir hizmetçi.Hıh.Salak mıyım ben? Nereden geldiğimi unutuyorum galiba.Neler yaşadım,annem neler yaşadı...Şimdi de pahalı telefonlardan,hizmetçilerden bahsediyorum,annesi hizmetçi olmayan,annesi hizmetçilik yapmaktan yorgun düşüp hasta olan sonunda ölen ben değilim.Meğer değilmişim.Ne var yani bir keresinde geçmişim önüme çıkmasa? Ne var ben de doğuştan zengin olanlar gibi paranın keyfini çıkarsam?Hizmetçi tutsam? Ama haftada birkaç gün benim züppe kirliliğimi temizleyecek kadında hergün annemi görmeyecek miyim?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder